.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طرح تجمیع مرکز فوریت های پلیسی در مازندران اجرا شد
فرمانده انتظامی مازندران از طرح تجمیع مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ استان با هدف پاسخ گویی سریع به نیازهای مردمی و خدمات رسانی مطلوب و شایسته به شهروندان خبر داد

به گزارش شمال نیوز، سردار سیدمحمود میرفیضی بعدازظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:  یکی از مهم‌ترین اقدام نیروی انتظامی در جهت تحرک و سرعت عمل در بدنه پلیس به منظور پاسخ گویی سریع به نیازهای مردم و ارتباط منطقی بین پلیس و مردم، جلوگیری از سرگردانی آن‌ها در مراجعه به مراکز پلیس و افزایش امنیت عمومی در جامعه راه اندازی مرکز فرماندهی و کنترل یا همان ۱۱۰ است.

وی تصریح کرد: حضور به موقع پلیس در بازه زمانی مطلوب کمتر از ۱۰ دقیقه در هر گونه موارد اعلامی از سوی مردم، فرصت ارتکاب جرم را از مجرمان سلب می‌کند و موجب ایجاد فضایی ناامن در محیط برای مجرمان می‌شود.

فرمانده انتظامی استان مازندران، خاطر نشان کرد: مرکز فرماندهی و کنترل پلیس ۱۱۰ به عنوان قلب تپنده ای است که تمامی امور از این مرکز شروع شده و در نهایت به این مرکز ختم می‌شود.

سردار میرفیضی یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های این مرکز علاوه بر کنترل و هدایت واحدهای عملیاتی اعزامی به محل را هماهنگی با واحدها و دستگاه‌های امداد و نجات به مانند هلال احمر، اورژانس و آتش نشانی برشمرد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به طرح تجمیع مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ استان مازندران، یکی از اهداف مهم این طرح را اصلاح وضع موجود، اعمال مدیریت یکپارچه، خدمات رسانی مطلوب و شایسته به شهروندان، بهره گیری بهینه از منابع، تجهیزات و امکانات، رفع مشکلات ارتباطی مخاطبین در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و عدم تداخل تماس‌های تلفنی در شهرستان‌های تابعه اعلام کرد.

سردار میرفیضی، با اشاره به اجرای موفقیت آمیز این طرح به صورت پایلوت در برخی از استان‌های کشور، ابراز امیدواری کرد: با عملیاتی شدن این طرح به اهداف پیش بینی شده دست یابیم.

فرمانده انتظامی استان مازندران یکی از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح را حضور پلیس در کمترین زمان ممکن در موارد فوریتی دانست و افزود: اخبار در دو بخش فوریتی و غیرفوریتی به صورت سیستمی تفکیک و به رده‌های اجرایی ابلاغ خواهد شد.

سردار میرفیضی با اشاره به برخی تماس‌های غیر ضروری با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از سوی شهروندان، گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه جرمی و یا وقایع مهمه، مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند و از تماس‌های غیر ضروری خودداری کنند.

وی به شهروندان توصیه کرد: به هنگام تماس با مراکز ۱۱۰ خونسردی خود را حفظ کرده و نسبت به تشریح موضوع، آدرس دقیق محل و یا مواردی که از سوی اپراتورهای مرکز ۱۱۰ درخواست می‌شود، پاسخ دهند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.178 seconds.